Všeobecné obchodní podmínky
Tento dokument nebude archivován, bude uzavřen výhradně v elektronické podobě, nekvalifikuje se jako písemná smlouva, je napsán v maďarštině a neodkazuje na kodex chování. V případě dotazů týkajících se fungování internetového obchodu, procesu objednávání a doručení jsme k dispozici na uvedených kontaktních údajích.
Rozsah těchto VOP se vztahuje na právní vztahy na webových stránkách Poskytovatele služeb (https://www.emlekposzter.hu) a jejich subdoménách. Tyto VOP jsou nepřetržitě k dispozici na výše uvedených webových stránkách.
1. Údaje o poskytovateli služeb:
- Název poskytovatele služeb: Gábor Balázs Kónya ev
- Sídlo: 1213 Budapest Páfrányos út 8/B
- Kontaktní informace poskytovatele služeb, pravidelně používaná e-mailová adresa pro kontakt s uživateli: emlekposzter@gmail.com
- Registrační číslo: 33048703
- DIČ: 66246426-1-43
- Webové stránky: http://emlekposzter.hu
- Jazyk smlouvy: maďarština
Detaily poskytovatele hostingu:
- Název společnosti: Shopify Inc.
- Adresa: 150 Elgin St, Suite 800, Ottawa, ON, K2P 1L4, Kanada,
- Telefon: +18883290139,
- E-mail: support@shopify.com
2. Základní ustanovení:
2.1. Veškeré otázky neupravené v těchto nařízeních a jejich výklad se řídí maďarským právem, zejména s ohledem na příslušná ustanovení zákona V z roku 2013 o občanském zákoníku („občanský zákoník“) a zákona CVIII z roku 2001 o některých otázkách služeb elektronického obchodu a služeb souvisejících s informační společností, jakož i vládního nařízení 45/2014 (II. 26.) o podrobných pravidlech pro smlouvy mezi spotřebiteli a podniky. Závazná ustanovení příslušných zákonů se na strany vztahují bez samostatného ujednání.
2.2. Tato Pravidla nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění a zůstávají v platnosti až do jejich odvolání. Poskytovatel služeb má právo Pravidla jednostranně změnit. Poskytovatel služeb zveřejní změny na webových stránkách 11 (jedenáct) dnů před jejich nabytím účinnosti. Používáním webových stránek uživatelé souhlasí s tím, že se na ně automaticky vztahují veškerá pravidla týkající se používání webových stránek.
2.3. Pokud Uživatel vstoupí na webové stránky internetového obchodu provozované Poskytovatelem služeb nebo si jakýmkoli způsobem přečte jejich obsah – i když není registrovaným uživatelem internetového obchodu – bere na vědomí, že ustanovení Pravidel jsou pro něj závazná. Pokud Uživatel s obchodními podmínkami nesouhlasí, není oprávněn prohlížet si obsah internetového obchodu.
2.4. Poskytovatel služeb si vyhrazuje veškerá práva k webovým stránkám internetového obchodu, jakékoli jejich části a obsahu, který se na nich zobrazuje, jakož i k distribuci webových stránek. Stahování, elektronické ukládání, zpracovávání a prodej obsahu zobrazeného v internetovém obchodě nebo jakékoli jeho části je zakázáno bez písemného souhlasu Poskytovatele služeb.
2.5. Uživatel je osoba, která otevře webové stránky internetového obchodu a souhlasí s pravidly platnými pro internetový obchod.
3. Nabídka produktů a služeb dostupných k zakoupení:
3.1 Zobrazené produkty lze objednat online na adrese https://www.emlekposzter.hu . Uvedené ceny produktů jsou v HUF, zahrnují zákonnou DPH, ale nezahrnují poplatek za dopravu, pokud není na webových stránkách uvedeno jinak. Nebudou účtovány žádné samostatné náklady na balení.
3.2. V internetovém obchodě Poskytovatel služeb podrobně zobrazuje název a popis produktu (produktů) a může zobrazovat i obrázky produktů. Obrázky zobrazené v datovém listu produktu se mohou lišit od skutečnosti a mohou být použity jako ilustrace. Poskytovatel služeb nepřebírá žádnou odpovědnost za jakékoli rozdíly mezi obrázkem zobrazeným v internetovém obchodě a skutečným vzhledem produktu.
3.3. Pokud bude zavedena propagační cena, Poskytovatel služeb bude Uživatele plně informovat o podrobnostech propagační akce a její přesné délce trvání.
4. Proces objednávky:
4.1. Uživatel může začít nakupovat bez registrace.
4.2. Uživatel nastaví parametry jednotlivého produktu (fotografie, pozadí, velikost, design)
4.3. Uživatel vloží vybraný produkt (produkty) do košíku. Obsah košíku si může uživatel kdykoli prohlédnout kliknutím na ikonu „Košík“.
4.4. Pokud si Uživatel přeje do košíku přidat další produkt(y), bude pokračovat v přidávání produktu(ů) do košíku. Pokud si nepřeje zakoupit další produkty, zaškrtne počet produktů, které si přeje zakoupit. Kliknutím na tlačítko „Smazat“ může obsah košíku smazat.
4.5. Uživatel si vybere dodací adresu a poté způsob doručení/platby, přičemž typy jsou následující:
4.5.1. Způsoby platby:
- Platba při doručení: Pokud chcete objednávku zaplatit při převzetí balíku, vyberte způsob platby „Platba při doručení“.
- Platba prostřednictvím systému Barion: Pokud chcete uhradit hodnotu objednávky v okamžiku objednání, vyberte způsob „Platba bankovní kartou“.
- Platba předem bankovním převodem.
4.5.2. Způsoby dopravy:
Doručení domů kurýrní službou
4.6. Pokud se v produktech nebo cenách v internetovém obchodě vyskytne chyba nebo nedostatek, vyhrazujeme si právo na jejich opravu. V takovém případě, po zjištění a opravě chyby, Poskytovatel služeb neprodleně informuje Uživatele o nových údajích. Uživatel poté – pokud si přeje objednat produkt s opravenými údaji – potvrdí objednávku nebo má právo odstoupit od smlouvy (zrušit svou objednávku). V případě dle tohoto bodu má Poskytovatel služeb rovněž právo odstoupit od smlouvy. V případě odstoupení dle tohoto bodu nemůže žádná ze stran uplatňovat vůči druhé straně žádný nárok z důvodu ukončení smlouvy.
4.7. Celková částka k úhradě zahrnuje všechny náklady dle shrnutí objednávky a potvrzovacího dopisu. Uživatel je povinen při doručení zkontrolovat balík před kurýrem a v případě jakéhokoli poškození produktů nebo obalu je povinen vyžádat si protokol. V případě poškození není uživatel povinen balík převzít. Poskytovatel služeb nepřijímá pozdější reklamace bez protokolu! Balíky jsou doručovány v pracovní dny, ve většině případů mezi 8:00 a 17:00.
Zákazník bude informován o celkové částce k úhradě po potvrzení objednávky. Poskytovatel služeb zašle Uživateli fakturu ve formátu PDF e-mailem s potvrzením zpracování objednávky. Přijetím těchto VOP Uživatel souhlasí se zasíláním/přijímáním faktury touto formou. Pokud Uživatel požaduje i papírovou fakturu, může si ji vyžádat u zákaznického servisu internetového obchodu.
4.8. Po poskytnutí údajů může Uživatel odeslat objednávku kliknutím na tlačítko „Objednat“, ale předtím si může poskytnuté údaje ještě jednou zkontrolovat, odeslat komentář k objednávce nebo zaslat Poskytovateli služeb e-mailem další komentáře týkající se objednávky.
4.9. Oprava chyb při zadávání dat: Před uzavřením procesu objednávání se Uživatel může vždy vrátit do předchozí fáze, kde může opravit zadané údaje. Po uzavření procesu objednávání může Uživatel nahlásit chybu(y) při zadávání dat Poskytovateli služeb e-mailem, a to do 3 pracovních hodin od odeslání potvrzení objednávky.
4.10. Uživatel obdrží potvrzení e-mailem po odeslání objednávky. Pokud toto potvrzení nedorazí k Uživateli v předpokládané lhůtě v závislosti na povaze služby, nejpozději však do 48 hodin od data odeslání objednávky Uživatele, je Uživatel zproštěn závazku nabídky nebo smluvního závazku. Objednávka a její potvrzení se považují za doručené Poskytovateli služeb nebo Uživateli v okamžiku, kdy jsou mu k dispozici. Poskytovatel služeb vylučuje svou odpovědnost za potvrzení, pokud potvrzení nedorazí včas z důvodu, že Uživatel při registraci uvedl nesprávnou e-mailovou adresu, nebo nemůže přijímat zprávy z důvodu vyčerpání úložného prostoru patřícího k jeho účtu, nebo z jiných důvodů, které Poskytovatel služeb nemůže ovlivnit.
Smlouva mezi Poskytovatelem služeb a Uživatelem je uzavřena potvrzením objednávky Uživatele ze strany Poskytovatele služeb. Smlouva se uzavírá na dobu určitou, která končí dnem, kdy Smluvní strany plně splnily své povinnosti vyplývající ze smlouvy (primárně Poskytovatel služeb nebo jeho spolupracovník dodal Uživateli objednaný produkt/produkty a Uživatel plně splnil svou platební povinnost).
5. Zpracování a plnění objednávek
5.1. Objednávky jsou zpracovávány během otevírací doby. Objednávky lze podat i mimo otevírací dobu, v takovém případě bude objednávka zpracována následující otevírací den.
5.2. Obecná dodací lhůta: do 10 pracovních dnů od data odeslání potvrzení. Pokud se Poskytovatel služeb a Uživatel nedohodli na datu dodání, Poskytovatel služeb oznámí Uživateli e-mailem datum nebo čas uvedený v oznámení, nebo pokud oznámení nebylo učiněno, nejpozději do 30 dnů od data přijetí objednávky Poskytovatelem služeb.
5.3. Pokud Poskytovatel služeb nesplní své smluvní povinnosti z důvodu, že produkt uvedený ve smlouvě není k dispozici, je povinen o tom neprodleně informovat Uživatele a neprodleně, nejpozději však do 30 dnů, vrátit Uživatelem zaplacenou částku. Splnění této povinnosti nezbavuje Poskytovatele služeb dalších důsledků porušení smlouvy.
5.4. Poskytovatel služeb nenese odpovědnost za jakékoli změny technických popisů nebo popisů bez předchozího upozornění z důvodů mimo kontrolu dodavatele nebo jiných osob. Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo odmítnout již potvrzené objednávky částečně nebo zcela. Částečné plnění je možné pouze po konzultaci s Uživatelem!
6. Právo na odstoupení od smlouvy
6.1. V souladu se směrnicí Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU a vládním nařízením č. 45/2014 (II.26.) o podrobných pravidlech pro smlouvy mezi spotřebiteli a podniky má spotřebitel v případě smluv uzavřených mimo obchodní prostory a smluv uzavřených na dálku obecně právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu, které může uplatnit do 14 dnů od data převzetí produktu. Podle téže právní úpravy však spotřebitel nemůže toto právo na odstoupení od smlouvy uplatnit v případě produktu, který není prefabrikovaný a byl vyroben na základě pokynů spotřebitele nebo na jeho výslovnou žádost, ani v případě produktu, který byl jasně vyroben na míru spotřebiteli. Produkt (individuálně potištěný obrázek) vyrobený a prodávaný poskytovatelem služeb na základě této smlouvy spadá do této kategorie, proto poskytovatel služeb v rámci těchto VOP výslovně upozorňuje zákazníka na skutečnost, že zákazník nemá právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu, které lze uplatnit do 14 dnů!
6.2./ Pokud Zákazník odstoupí od smlouvy a byla z jeho strany provedena záloha, vrátí Poskytovatel služby neprodleně, nejpozději však do čtrnácti dnů od dozvězení se o odstoupení, celou částku zaplacenou Zákazníkem jako protiplnění, včetně nákladů vynaložených v souvislosti s plněním (např. záloha na dodání). Poskytovatel služby vrátí dlužnou částku Zákazníkovi stejným způsobem, jaký Zákazník použil k úhradě.
6.3. Lhůta pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy uplyne 14 dní ode dne, kdy Uživatel nebo jím určená třetí strana – jiná než dopravce – převezme produkt.
6.4. V případě odstoupení od smlouvy je Uživatel povinen vrátit objednaný produkt/produkty Poskytovateli služeb. Náklady na vrácení produktu/produktů hradí spotřebitel, Poskytovatel služeb se k jejich uhrazení nezavazuje.
6.5. V případě uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nebudou Uživateli účtovány žádné jiné náklady než náklady na vrácení produktu, Poskytovatel služeb však může požadovat náhradu majetkové škody vzniklé v důsledku nesprávného použití.
6.6. Uživatel nemá právo na odstoupení od smlouvy v případě neprefabrikovaného produktu, který byl vyroben na základě pokynů Uživatele nebo na jeho výslovnou žádost, nebo v případě produktu, který byl jednoznačně vyroben na míru Uživateli.
6.7. Uživatel rovněž nemůže uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy.
- v případě smlouvy o poskytování služby po poskytnutí celé služby, pokud podnik zahájil plnění s výslovným předchozím souhlasem spotřebitele a spotřebitel vzal na vědomí, že po poskytnutí celé služby ztratí právo na ukončení smlouvy;
- v souvislosti s produktem nebo službou, jejichž cena nebo poplatek podléhají možným výkyvům na finančním trhu, které podnik nemůže ovlivnit, a to ani během lhůty pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy;
- u produktů, které podléhají rychlé zkáze nebo mají krátkou trvanlivost;
- v případě produktu v uzavřeném obalu, který nelze po otevření po dodání vrátit z důvodů ochrany zdraví nebo hygieny;
- pokud jde o produkt, který je svou povahou po dodání neoddělitelně smíchán s jinými produkty;
- u alkoholického nápoje, jehož skutečná hodnota závisí na výkyvech trhu způsobem, který nemůže být závazkem ovlivněn, a jehož cena byla dohodnuta stranami při uzavření kupní smlouvy, ale smlouva je splněna až po třicátém dni od uzavření;
- v případě obchodní smlouvy, kdy podnik navštíví spotřebitele na jeho výslovnou žádost za účelem provedení naléhavých oprav nebo údržby;
- v případě prodeje a koupě zapečetěných zvukových nebo obrazových nahrávek a kopií počítačového softwaru, pokud spotřebitel po dodání otevřel obal;
- pokud jde o noviny, časopisy a periodika, s výjimkou smluv o předplatném;
- v případě smluv uzavřených ve veřejné dražbě;
- v případě smlouvy o poskytování ubytování, s výjimkou ubytovacích služeb, dopravy, pronájmu automobilů, stravovacích služeb nebo služeb souvisejících s volnočasovými aktivitami, pokud byla ve smlouvě sjednána lhůta nebo časový limit;
- v případě digitálního obsahu poskytovaného na nehmotném nosiči, pokud podnik zahájil plnění s výslovným předchozím souhlasem spotřebitele a zároveň s tímto souhlasem spotřebitel prohlásil, že uznává, že po zahájení plnění ztratí právo na odstoupení od smlouvy.
6.7. Po vrácení produktu vrátí Poskytovatel služeb Uživateli zaplacenou částku neprodleně, nejpozději však do 14 dnů, v souladu s výše uvedenými právními předpisy. Náklady na dopravu budou proplaceny pouze v případě vrácení všech produktů.
6.8. Během vrácení peněz Poskytovatel služeb uhradí vrácenou částku stejným způsobem, jaký použil Spotřebitel, a Uživateli nevzniknou žádné další náklady použitím této metody vrácení peněz.
6.9. Uživatel je povinen vrátit zboží nebo jej doručit na adresu Poskytovatele služeb bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne odeslání oznámení o odstoupení od smlouvy Poskytovateli služeb.
6.10. Uživatel dodrží lhůtu, pokud vrátí produkt/produkty před uplynutím 14denní lhůty. Vrácení se považuje za uskutečněné v rámci lhůty, pokud Uživatel prokazatelně odešle produkt před uplynutím lhůty (nejpozději v její poslední den).
6.11. Náklady na vrácení produktu hradí výhradně spotřebitel.
6.12. Uživatel nese odpovědnost za snížení hodnoty zboží pouze v případě, že je způsobeno jiným zacházením, než jaké je nezbytné k určení povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
6.13. Poskytovatel služeb může vrácení peněz zadržet, dokud nebude produkt(y) vrácen(y) nebo dokud Uživatel nepředloží důkaz o jejich vrácení: podle toho, co nastane dříve.
6.14. Pokud si Uživatel přeje uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, může o tom informovat Poskytovatele služeb písemně (pomocí přiloženého formuláře), telefonicky nebo osobně (např. v zákaznických linkách) na jednom z kontaktních údajů Poskytovatele služeb. V případě elektronicky zaslaného prohlášení o odstoupení od smlouvy Poskytovatel služeb potvrdí přijetí prohlášení elektronicky. V případě písemného oznámení poštou se bere v úvahu datum odeslání (razítko na poštovní obálce potvrzující odeslání), v případě telefonického oznámení datum telefonického oznámení a v případě osobního oznámení datum osobního oznámení. Uživatel může objednaný produkt vrátit Poskytovateli služeb poštou, kurýrní službou nebo osobně (v zákaznických linkách).
6.15. Uživatel musí věnovat zvláštní pozornost zamýšlenému použití produktu, protože je odpovědný za náhradu škod vzniklých nesprávným použitím! Do čtrnácti dnů od vrácení produktu vrátí Poskytovatel služeb kupní cenu produktu včetně nákladů na dopravu na číslo bankovního účtu uvedené Uživatelem.
6.16. Nařízení vlády č. 45/2014 (II.26.) o podrobných pravidlech smluv mezi spotřebiteli a podniky je k dispozici zde.
6.17. Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU je k dispozici zde.
6.18. Uživatel se může také obrátit na Poskytovatele služeb s jinými stížnostmi pomocí kontaktních údajů uvedených v těchto Pravidlech.
6.19. Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na Uživatele, který nesplňuje podmínky pro spotřebitele podle § 8:1 odst. (1) bodu 3 zákona V z roku 2013 o občanském zákoníku, tj. osobu, která jedná v rámci svého povolání, samostatného zaměstnání nebo podnikatelské činnosti.
Záruka
Záruka
7.1. V jakých případech může Uživatel uplatnit své právo na záruku?
V případě vadného plnění ze strany společnosti provozující internetový obchod může uživatel uplatnit vůči společnosti reklamaci v souladu s pravidly občanského zákoníku.
7.2. Jaká práva má Uživatel na základě své reklamace?
Uživatel může – dle své volby – uplatnit v rámci záruky následující nároky: může požadovat opravu nebo výměnu, pokud splnění nároku zvoleného uživatelem z těchto nároků není nemožné nebo by pro podnik znamenalo nepřiměřené dodatečné náklady ve srovnání s splněním jeho jiného nároku. Pokud oprava nebo výměna nebyla požadována nebo nemohla být požadována, může požadovat poměrné snížení protiplnění nebo může být vada opravena na náklady podniku. Uživatel může také vadu opravit nebo ji nechat opravit jiným, nebo – v krajním případě – může odstoupit od smlouvy. Může také převést své zvolené právo ze záruky na jinou osobu, ale náklady na převod nese uživatel, pokud to nebylo odůvodněné nebo podnik pro to neuvedl důvod.
7.3. V jaké lhůtě může Uživatel uplatnit svou záruční reklamaci?
Uživatel je povinen nahlásit vadu neprodleně po jejím zjištění, nejpozději však do dvou měsíců od jejího zjištění. Upozorňujeme však, že svá záruční práva již nemůžete uplatnit po uplynutí dvouleté promlčecí lhůty od plnění smlouvy.
7.4. Vůči komu můžete uplatnit svůj nárok ze záruky?
Uživatel může uplatnit reklamaci vůči společnosti.
7.5. Jaké další podmínky existují pro uplatnění vašich záručních práv?
Do šesti měsíců od dodání není splněna žádná jiná podmínka pro uplatnění reklamace než oznámení vady, pokud Uživatel prokáže, že produkt nebo službu poskytla společnost provozující internetový obchod. Po uplynutí šesti měsíců od dodání je však Uživatel povinen prokázat, že vada, kterou rozpoznal, existovala již v době dodání.
Záruka na produkt
7.6. V jakých případech může Uživatel uplatnit svá práva ze záruky na produkt?
V případě vady movité věci (výrobku) může Uživatel dle své volby uplatnit záruku na materiál nebo záruku na výrobek.
7.7. Jaká práva má Uživatel na základě reklamace v rámci záruky na výrobek?
V rámci záruky na výrobek může Uživatel požadovat pouze opravu nebo výměnu vadného výrobku.
7.8. V jakých případech se výrobek považuje za vadný?
Výrobek je vadný, pokud nesplňuje požadavky na kvalitu platné v době jeho uvedení na trh nebo pokud nemá vlastnosti uvedené v popisu poskytnutém výrobcem.
7.9. V jaké lhůtě může Uživatel uplatnit nárok ze záruky na výrobek? Uživatel může uplatnit nárok ze záruky na výrobek do dvou let ode dne, kdy byl výrobek uveden na trh výrobcem. Po uplynutí této lhůty toto právo ztrácí.
7.10. Vůči komu a za jakých dalších podmínek můžete uplatnit nárok ze záruky na výrobek? Nárok ze záruky na výrobek můžete uplatnit výhradně u výrobce nebo distributora movitého majetku. V případě uplatnění nároku ze záruky na výrobek musí Uživatel prokázat vadu výrobku.
7.11. V jakých případech je výrobce (distributor) osvobozen od své záruční povinnosti na výrobek?
Výrobce (distributor) je osvobozen od své záruční povinnosti na výrobek pouze tehdy, pokud prokáže, že:
- – výrobek nebyl vyroben ani uveden na trh v rámci jeho obchodní činnosti, nebo
- – vada nebyla v době uvedení na trh zjistitelná na základě stavu vědy a techniky, nebo
- – vada výrobku vyplývá z použití zákona nebo závazného úředního předpisu.
Výrobce (distributor) musí prokázat pouze jeden důvod k osvobození.
Vezměte prosím na vědomí, že na stejnou vadu nelze uplatnit současně reklamaci ze záruky a reklamaci ze záruky na výrobek. Pokud je však vaše reklamace ze záruky na výrobek úspěšná, můžete uplatnit reklamaci u výrobce na vyměněný výrobek nebo opravený díl.
7.12. Poskytovatel služeb provozující internetový obchod není povinen poskytovat záruku na základě pravidel vládního nařízení 151/2003 (IX.22.): Povinná záruka na určité zboží dlouhodobé spotřeby a dobrovolně se k ní nezavazuje.
8. Postup v případě uplatnění záruky
Pro účely tohoto oddílu 8 se Uživatel považuje za spotřebitele – pokud splňuje definici spotřebitele podle oddílu 8:1. (1) odstavce 3 zákona V z roku 2013 o občanském zákoníku a Poskytovatel služeb je podnik.
8.1. Ve smlouvě mezi spotřebitelem a podnikem se dohoda stran nesmí odchýlit od ustanovení nařízení v neprospěch spotřebitele.
8.2. Spotřebitel je povinen doložit uzavření smlouvy (fakturou nebo i jen účtenkou).
8.3. Obchodník je povinen zaznamenat reklamaci nahlášenou spotřebitelem.
8.4. Kopie zprávy musí být spotřebiteli zpřístupněna neprodleně a ověřitelným způsobem.
8.5. Pokud obchodník není schopen po oznámení uvést, zda lze reklamaci spotřebitele splnit, je povinen o svém stanovisku – v případě zamítnutí reklamace důvod zamítnutí a možnost kontaktovat smírčí orgán – informovat spotřebitele do pěti pracovních dnů, a to prokazatelným způsobem.
8.6. Podnik je povinen uchovávat zápisy po dobu tří let ode dne jejich zaznamenání a na vyžádání je předložit kontrolnímu orgánu.
8.7. Společnost se musí snažit dokončit opravu nebo výměnu nejpozději do patnácti dnů.
9. Postup pro vyřizování stížností
9.1. Náš obchod si klade za cíl vyřídit všechny objednávky v dobré kvalitě a k plné spokojenosti zákazníka. Pokud má Uživatel jakékoli stížnosti týkající se smlouvy nebo jejího plnění, může je podat na následující adresu nebo dopisem:
e-mail: emlekposzter@gmail.com
telefonický zákaznický servis: 70/4180891
poštovní adresa: 1213 Budapest Páfrányos út 8/B
9.2. Poskytovatel služeb neprodleně prošetří ústní stížnost a v případě potřeby ji zjedná. Pokud zákazník s vyřízením stížnosti nesouhlasí, poskytovatel služeb stížnost a své stanovisko k ní neprodleně zaznamená a poskytne zákazníkovi jeho kopii. Pokud není okamžité prošetření stížnosti možné, poskytovatel služeb stížnost zaznamená a poskytne zákazníkovi její kopii.
9.3. Náš internetový obchod na písemnou stížnost odpoví písemně do 30 dnů. Své zamítnutí stížnosti zdůvodní. Kopii odpovědi si uchová po dobu 3 let a na jejich žádost ji předloží dozorovým orgánům.
9.4. Uživatel může také podat stížnost u Národního úřadu pro ochranu spotřebitele:
- Národní úřad pro ochranu spotřebitele
- Adresa: 1088 Budapešť, József krt. 6.
- Poštovní adresa: 1428 Budapešť, P.O. Box: 20.
- Centrální telefonní číslo: +36 1 459 4800
- Faxové číslo: +36 1 210 4677
- E-mail: nfh@nfh.hu
10. Doložka o ochraně a zpracování údajů
10.1. Správce údajů, tj. poskytovatel služeb, informuje smluvní stranu (dále jen: subjekt údajů), že osobní údaje poskytnuté ve smlouvě jsou zpracovávány za účelem plnění smlouvy.
10.2. Příjemci osobních údajů: zaměstnanci Společnosti vykonávající úkoly související se zákaznickým servisem, zaměstnanci vykonávající účetní a daňové úkoly a zpracovatelé údajů.
10.3. Doba uchovávání osobních údajů: 5 let po ukončení smlouvy.
10.4. Osobní údaje budou za účelem zpracování předány účetní kanceláři pověřené společností pro daňové a účetní účely, pověřené kurýrní službě pro zasílání a doručování zásilek a zástupci společnosti pro ochranu majetku za účelem ochrany majetku.
10.5. Informace o právech dotčené fyzické osoby a totožnosti zpracovatelů údajů lze nalézt v Informacích o ochraně osobních údajů, které jsou k dispozici na webových stránkách Společnosti (v zápatí).
Zásady ochrany osobních údajů webových stránek jsou k dispozici na tomto odkazu .
11. Různá ustanovení
11.1. Poskytovatel služeb je oprávněn využít spolupracovníka k plnění svých závazků. Za protiprávní jednání takového spolupracovníka nese plnou odpovědnost, jako by se protiprávního jednání dopustil sám.
11.2 Pokud se kterákoli část těchto předpisů stane neplatnou, nezákonnou nebo nevymahatelnou, platnost, zákonnost a vymahatelnost zbývajících částí tím nebudou dotčeny.
11.3. Pokud Poskytovatel služeb nevyužije svá práva podle Předpisů, nebude neuplatnění práva považováno za vzdání se daného práva. Jakékoli vzdání se jakéhokoli práva je platné pouze tehdy, je-li výslovně písemně uvedeno. Skutečnost, že Poskytovatel služeb v jednom případě striktně nedodrží jakoukoli podstatnou podmínku nebo ustanovení Předpisů, neznamená, že se vzdává svého práva trvat na striktním dodržování dané podmínky nebo ustanovení i v budoucnu.
11.4. Poskytovatel služeb a Uživatel se pokusí o smírné urovnání svých sporů.
11.5. Poskytovatel služeb informuje Uživatele, že neexistuje žádný kodex chování podle Zákona o zákazu nekalých obchodních praktik vůči spotřebitelům.
